2013. augusztus 28., szerda

#4 Kritika

Alice

Kritika a We aren't popular c. Blogra.

Kinézet: A Design...Egyszerűen meglepően jó. Nincsenek fölösleges modulok, ami így nem rontja és zsúfolja a kinézetet. Ez szép. A háttér nagyon édes, és tökéletesen illik az egész blog stílusához. A fejléc tükrözi a lényeget, minden fontos dolog rajta van. Tetszik, hogy Adam a fejlécen is kamerával a kezében van. Jó pont, hogy rajta van a Little Mix is, ami velem így azt érezteti, hogy a blogban nekik is meglesz a lényeges szerepük. A sablonnak tetszik a teteje, hogy ilyen kis... hogy is mondjam.. csipkés(?). Jól mutat.  Azt hiszem nem kell tovább ragoznom a kinézetet, az nagyon szép.
10/10

Történet: Ugyan még csak egy fejezet van, engem máris megfogott. Tetszik ahogy megírtad a bevezetőt, mert már az is felvonja az olvasó figyelmét. Egy valami kibaszta a szemem. (Elnézést) Harry végig simított Lou combján. És..Tudom, hogy Larry Shipper vagy, de ettől még nekem ezt fáj olvasni. Mert én köztudottan nem vagyok az, és ez hirtelen kicsit szíven szúrt. Ha ezt nem vesszük figyelembe, akkor nagyon laza és lágy eddig a sztori. Adamet nagyon jó/érdekes tulajdonságokkal ruháztad fel. Adam a történetben jól érzékelhetően laza, ami engem kifejezetten rád emlékeztet. Gondolom nem véletlen. Olyan, aki félvállról veszi a dolgokat, és ezzel gyorsan a fiúk szívébe lopta magát. Korrekt, és a személyisége egyszerűen csak szeretni való, azzal, hogy olyan ,,leszarok mindent ami nem érdekel" típus. Nagyon jónak ígérkezik a történet, már várom mit hozol ki a következő részből. Amit az előző kritikánál is mondtam a fogalmazásodról, írásodról, az itt is érvényes, nem ismétlem magam. Szeretem ha rászánod magad az írásra, mert abból csak jó lehet.(:
10/9
Össz: Ismét 20/19 (:
Alice xx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése