2013. augusztus 28., szerda

#1 Kritika

Alice

Kritika a A szemétláda csapat  c. blogról.

Kinézet:   Nem nagyon akarlak elkeseríteni, de a kinézet nagyon nem szép. Nagyon-nagyon hiányolom a fejlécet, ami ugye sok esetben képes kedvet adni bele olvasni egy blogba. A fejléc kifejezi egy blog lényegét, és sokan (többek közt jó magam is) jól megfigyeli a fejlécet mielőtt olvas. Azt tanácsolom, hogy rendelj az oldalunkon egy fejlécet, szerintem rövid időn belül kezeid közé kapnád. Aztán a design. Ha jó a blog, legyen jó a design is. Ha oldalra pillantasz blogunkon, láthatod hogy Design-t is rendelhetsz tőlünk. Ezt ismét tudnám tanácsolni, mert a blogod színvilága egyáltalán nincsen összhangban. Szerintem egy jó blogot kihozhatnál ebből, egy teljesen új blogdesign-nal. A háttér lehetne világosabb, vagy ha ragaszkodsz a sötét színekhez, javaslok valami egyszerűbbet, szebbet. A modulok elhelyezése jó, csak a sok színű betű ami minden modullal változik, az üti ki a szemem. Remélem megfogadod javallataimat, és akkor többet kihozhatnál ebből.
10/3

Történet: Nagyon megoszló a véleményem erről a blogról. Igazán érdekes, és egyedi a történet, ami szerintem sok embert képes megfogni. Láttam hogy sokan belekötöttek, hogy fanfiction, és a One Direction-ről szól. Nos, ne foglalkozz velük. Oké, hogy ezeregy ilyen van, de ezeknek a fele kuka, mert sok tehetségtelen próbálkozik. Annyira sok, hogy ez a többi blogot is lehúzza, ami a srácokról szól. Ami nekem nem tetszik, hogy Eleanort szó szerint kurvának állítod be. Nem mondom hogy kötelező őt szeretned, de ha nem szereted, ne állítsd be mások szemében csitrinek. A másik, hogy Harry csak úgy szimplán képes átbaszni Louist. Nem tudom, szerintem Harry nem ilyen. Elszomorít hogy van aki ezt gondolja róla. És akkor a kép ami ki fog derülni. Tehát azt gondolom, hogy Larry Shipper vagy. Majdnem biztos vagyok ebben, de meglehet hogy tévedek. A titok számomra kissé kiszámítható. Ha nem tévedek az lesz, hogy Lou smárol egy sráccal..talán Harryvel. Ha meg tévedek, akkor ügyesen félre vezettél. Én semmiféleképpen nem hagynám abba a blogot, mert még valami érdekes is kisülhet belőle. Figyelj rá, hogy idővel se legyen sablonos. Szerintem egyedi, ami jó pont. Az utáló kommentekkel pedig ne foglalkozz. Hibákról pedig annyit: csak gépelési hibákat találtam.
10/7
Össz: 20/10
Alice xx.

1 megjegyzés:

  1. Köszi! Azért nem akarok fejlécet, mert akkor olyan tucat kinézete lesz. Nekem pont jó így.

    Attól h Harryt így állítottam be h átbassza a barátját, nem feltétlenül gondolom azt róla.

    Eleanorról se feltétlenül, attól h ez a történetbeli karaktere. Sokan halál komolyan veszik ezt az egészet, ezrt szólnak le folyton. Pedig ez csak egy blog, egy kitalált történet.

    És azt se bírom h szinte mindegyikben egy hülye liba a főszereplő, az enyémben szerencsére nem

    VálaszTörlés