2013. augusztus 28., szerda

#3 Kritika

Alice

Kritika a Adam's story c. blogról.

Kinézet:  Kezdjük a fejléccel. Ami nagyon megfogott benne, az a különleges egyediség, ami teljesen mássá teszi mint a többi blogot. A lényeg rajta van, és szerintem nagyon aranyos.(: Ami nagyon tetszik, az az, hogy amellett hogy fanfiction, saját szereplőket raktál bele. (érted mire gondolok) Tetszik a színvilág, és a szép virágos háttér. Igazából nincs amibe bele tudnék itt kötni. Jó hogy a szereplők oldalt fel vannak sorolva. Csak kicsit elüt a háttér és a kék lap széle:) Nem igazából zavaró ez sem számomra, és szerintem mások számára sem. Igazán stílusos.
10/9

Történet: Olvasó vagyok. Nagyon szeretem a történeted, mert kifejezetten egyedi, és különleges. Talán pont a tény teszi különlegessé, hogy fiú vagy. Az egyedi szereplőkkel, az egyedi sztorival, és mindennel, bőven lepipálsz jó néhány bloggerinát. Minden rész után van bennem egy bizonyos kíváncsiság, és izgalom, ami miatt napról-napra jobban várom az új részt. Hibákat igazából nem nagyon találtam benne, max 1-1 van elszórva, de ritka. Tetszik ahogyan fogalmazol, minden olyan átélhető, elképzelhető, és érezhető. Tehát szerintem nagyon ügyes vagy, folytasd csak így.
Ps: Siess a következő résszel, mert nem bírok várni:"D Csak nem és kész.
10/10
Össz:20/19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése